У нинішніх умовах особлива увага зосереджується на мисленні сучасної людини, категорії, що вивчається всіма людинознавчими галузями науки, серед яких виокремлюється педагогічна антропологія, що ґрунтується на синтезі знань про людину. Вона є методологічним підґрунтям педагогіки як практично-орієнтованої науки. У посібнику зібрані матеріали дослідно-експериментальної роботи педагогів Рівненського НВК «Колегіум», експериментального навчального закладу Всеукраїнського рівня (Наказ МОН України № 40 від19.01.2011р.), які допоможуть вчителям спрямувати падагонічну діяльність на реалізацію природо відповідного розвитку дитини, оптимізувати процес «учіння», а також формувати універсальне мислення сучасної людини, спрямоване на розуміння законів світу (педагогічна антропологія) та визначення власної місії (педагогічна акмеологія).
Про експеримент Рівненського НВК «Колегіум»
знає вся Україна
| Модель інноваційного загальноосвітнього закладу | А.Воротеляк, С.Карпенчук | Київ | Шкільний світ, «Завуч» | №2 (440), січень 2011 | |
| «Працюємо в умовах експерименту» у журналі | А.Воротеляк, С.Карпенчук | Рівне | «Нова педагогічна думка» | №3 , вересень 2011 | |
| Працюємо в умовах експерименту | А.Воротеляк | Київ | Шкільний світ, «Директор школи» | №46 (670), грудень 2011 | |
| Вчимося й учімо мислити | С.Карпенчук | Рівне | РДГУ | 2010 | |
| Коопероване навчання | О.Присяжнюк | Київ | Шкільний світ, «Директор школи | № 1, січень 2012р. | |
| Педагогічні інновації – вимога часу | О.Присяжнюк | Київ | Шкільний світ, «Директор школи | № 2, січень 2012р. | |
| Концепція
дослідно-експериментальної роботи Рівненського НВК «Колегіум» | А.Воротеляк, С.Карпенчук | Рівне | Обереги | 2013 | |
| «Синтетичне мислення. Науково-практичний семінар»
| А.Воротеляк | Київ | Шкільний світ, «Завуч» | № 1, січень 2014 р. | |
| «Нормативне забезпечення науково-методичної роботи» | А.Воротеляк | Київ | Шкільний світ, «Завуч» | № 2, лютий 2014 р | |
| Реалізація основних принципів педагогіки Монтессорі на заняттях факультативу «Інтелектика» | Н.Руденко | Варшава | Autokreacja innowacyjna w procesie wychowawczym | 2014 | |
| Активізація пізнавальних інтересів та творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики. | Р.Зуєва | Київ, Вид. «Плеяди»
| “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43310/ | жовтень, 2014
Відзнака видавництва «Шкільний світ» | |
| Біологія у світі казок. Інтегративний підхід як основний чинник формування цілісного мислення учня. | Л.Максимчук | Київ, Вид. «Плеяди» | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43316/ | Грудень, 2014
Відзнака видавництва «Шкільний світ» | |
| Формування мислительної сфери учнів в умовах акмеологічного простору уроку німецької мови. З досвіду роботи.
| А.Воротеляк | Київ,
Форум педагогічних ідей | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід”
http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43148/ | Грудень, 2014
Відзнака видавництва «Шкільний світ» | |
| Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури . | Л.Рудюк | Київ, Вид. «Плеяди | Журнал “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” | Грудень, №12/2014 | |
| Організація науково-дослідницької роботи учнів . http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43419/ | Л.Рудюк | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” | Січень, №01/2015. | |
| Розробка уроку української мови для 5 класу з теми «Лист. Адреса» | Г.Кравчук | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/mova/43536/ | Грудень, №12/2014 | |
| Формування цілісного уявлення про світову культуру в мовах акмеологічного простору уроку художньо-естетичного циклу | А.Опришко
Л.Тивончук | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43653/ | Грудень 2014
Відзнака видавництва | |
| Формування комунікативної особистості в умовах акмеологічного простору уроку словесності | О.Мороз | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43793/ | 2014
Відзнака видавництва | |
| Науково-методична робота з учителями, яка сприяє розвитку мислення | А.Воротеляк | Київ, вид. Шкільний світ | ж. «Школа» | 2014
№8 | |
| Модель інноваційного навчального закладу «Акме-школа»
журналі | С.Карпенчук, А.Воротеляк | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/administration/43810/
| 2015
№01/2015.
Відзнака видавництва | |