Видавнича діяльність:

  1. 5 публікацій педагогів на освітніх електронних сайтах.
  2. 3 публікації педагогів у фахових виданнях.
  3. 2 статті у матеріалах (збірниках тез) Всеукраїнської  науково-практичної конференції «Університет і школа: перспективи співпраці» і Всеукраїнського науково-практичного семінару «Сучасний стан, проблеми та перспективи географічної науки в Україні».
  4. 23 сертифікати за участь у всеукраїнських вебінарах.
  5. Впровадження навчання математики з використанням мультимедійної дошки в кабінеті математики (зав. кабінетом Т.Дзюра).
  6. Запровадження використання 3D-ручки на уроках математики та організація роботи математичного гуртка з використанням  3D-ручки.
  7. Реалізовано програму факультативу «Екологія рідного міста», оформлено матеріали учнів (екологічні проекти).
  8. Перемога команди колегіантів у ХІ відкритому регіональному фестивалі-конкурсі з економіки і підприємництва  «Мої знання сьогодні – мій капітал завтра» (ІІ місце).
  9.  ІІ місце у Всеукраїнській краєзнавчій експедиції «Моя Батьківщина – Україна».
  10. Створено 2 авторських відеоролика для мультимедійного проекту «Цікава наука» (вчитель В. Шевчук ).
  11.  У рамках міжпредметного «Тижня наук» вчителями кафедри було проведено ряд заходів: відкриті уроки і позакласні заходи, заняття гуртків і факультативів.

У нинішніх умовах особлива увага зосереджується на мисленні сучасної людини, категорії, що вивчається всіма людинознавчими галузями науки, серед яких виокремлюється педагогічна антропологія, що ґрунтується на синтезі знань про людину. Вона є методологічним підґрунтям педагогіки як практично-орієнтованої науки. У посібнику зібрані матеріали дослідно-експериментальної роботи педагогів Рівненського НВК «Колегіум», експериментального навчального закладу Всеукраїнського рівня (Наказ МОН України № 40 від19.01.2011р.), які допоможуть вчителям спрямувати падагонічну діяльність на реалізацію природо відповідного розвитку дитини, оптимізувати процес «учіння», а також формувати універсальне мислення сучасної людини, спрямоване на розуміння законів світу (педагогічна антропологія) та визначення власної місії (педагогічна акмеологія).

 

Про експеримент Рівненського НВК «Колегіум»

знає вся Україна

Модель інноваційного загальноосвітнього закладуА.Воротеляк, С.КарпенчукКиївШкільний світ, «Завуч»№2 (440), січень 2011
«Працюємо в умовах експерименту» у журналіА.Воротеляк, С.КарпенчукРівне«Нова педагогічна думка»№3 , вересень 2011
Працюємо в умовах експериментуА.ВоротелякКиївШкільний світ, «Директор школи»№46 (670), грудень 2011
Вчимося й учімо мислитиС.КарпенчукРівнеРДГУ2010
Коопероване навчанняО.ПрисяжнюкКиївШкільний світ, «Директор школи№ 1, січень 2012р.
Педагогічні інновації – вимога часуО.ПрисяжнюкКиївШкільний світ, «Директор школи№ 2, січень 2012р.
   Концепція

 

дослідно-експериментальної роботи Рівненського НВК «Колегіум»

А.Воротеляк, С.КарпенчукРівнеОбереги2013
 «Синтетичне мислення. Науково-практичний семінар»

 

 

А.ВоротелякКиївШкільний світ, «Завуч»№ 1, січень 2014 р.
«Нормативне забезпечення науково-методичної роботи»А.ВоротелякКиївШкільний світ, «Завуч»№ 2, лютий 2014 р
 Реалізація основних принципів педагогіки Монтессорі на заняттях факультативу «Інтелектика»Н.РуденкоВаршаваAutokreacja innowacyjna w procesie wychowawczym2014
Активізація пізнавальних інтересів та творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики.Р.ЗуєваКиїв, Вид. «Плеяди»

 

 

“Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43310/жовтень, 2014

 

Відзнака видавництва «Шкільний світ»

Біологія у світі казок. Інтегративний підхід як основний чинник формування цілісного мислення учня.Л.МаксимчукКиїв, Вид. «Плеяди»“Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43316/Грудень, 2014

 

 

Відзнака видавництва «Шкільний світ»

Формування мислительної сфери учнів в умовах акмеологічного простору уроку німецької мови. З досвіду роботи.

 

 

А.ВоротелякКиїв,

 

Форум педагогічних ідей

“Відкритий урок: розробки, технології, досвід”

 

http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43148/

Грудень, 2014

 

 

Відзнака видавництва «Шкільний світ»

Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури .Л.РудюкКиїв, Вид. «ПлеядиЖурнал “Відкритий урок: розробки, технології, досвід”Грудень, №12/2014
Організація науково-дослідницької роботи учнів . http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43419/Л.РудюкКиїв, Вид. «Плеяди“Відкритий урок: розробки, технології, досвід”Січень, №01/2015.
Розробка уроку  української мови для 5 класу з теми «Лист. Адреса»Г.КравчукКиїв, Вид. «Плеяди“Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/mova/43536/Грудень, №12/2014
Формування цілісного уявлення про світову культуру в мовах акмеологічного простору уроку художньо-естетичного циклуА.Опришко

 

Л.Тивончук

Київ, Вид. «Плеяди“Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43653/Грудень 2014

 

 

Відзнака видавництва

Формування комунікативної особистості в умовах акмеологічного простору уроку словесностіО.МорозКиїв, Вид. «Плеяди“Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43793/2014

 

Відзнака видавництва

Науково-методична робота з учителями, яка сприяє розвитку мисленняА.ВоротелякКиїв, вид. Шкільний світж. «Школа»2014

 

№8

Модель інноваційного навчального закладу «Акме-школа»

 

журналі

С.Карпенчук, А.ВоротелякКиїв, Вид. «Плеяди“Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/administration/43810/

 

 

2015

 

№01/2015.

 

Відзнака видавництва