У нинішніх умовах особлива увага зосереджується на мисленні сучасної людини, категорії, що вивчається всіма людинознавчими галузями науки, серед яких виокремлюється педагогічна антропологія, що ґрунтується на синтезі знань про людину. Вона є методологічним підґрунтям педагогіки як практично-орієнтованої науки. У посібнику зібрані матеріали дослідно-експериментальної роботи педагогів Рівненського НВК «Колегіум», експериментального навчального закладу Всеукраїнського рівня (Наказ МОН України № 40 від19.01.2011р.), які допоможуть вчителям спрямувати падагонічну діяльність на реалізацію природо відповідного розвитку дитини, оптимізувати процес «учіння», а також формувати універсальне мислення сучасної людини, спрямоване на розуміння законів світу (педагогічна антропологія) та визначення власної місії (педагогічна акмеологія).
Про експеримент Рівненського НВК «Колегіум»
знає вся Україна
Модель інноваційного загальноосвітнього закладу | А.Воротеляк, С.Карпенчук | Київ | Шкільний світ, «Завуч» | №2 (440), січень 2011 | |
«Працюємо в умовах експерименту» у журналі | А.Воротеляк, С.Карпенчук | Рівне | «Нова педагогічна думка» | №3 , вересень 2011 | |
Працюємо в умовах експерименту | А.Воротеляк | Київ | Шкільний світ, «Директор школи» | №46 (670), грудень 2011 | |
Вчимося й учімо мислити | С.Карпенчук | Рівне | РДГУ | 2010 | |
Коопероване навчання | О.Присяжнюк | Київ | Шкільний світ, «Директор школи | № 1, січень 2012р. | |
Педагогічні інновації – вимога часу | О.Присяжнюк | Київ | Шкільний світ, «Директор школи | № 2, січень 2012р. | |
Концепція
дослідно-експериментальної роботи Рівненського НВК «Колегіум» | А.Воротеляк, С.Карпенчук | Рівне | Обереги | 2013 | |
«Синтетичне мислення. Науково-практичний семінар»
| А.Воротеляк | Київ | Шкільний світ, «Завуч» | № 1, січень 2014 р. | |
«Нормативне забезпечення науково-методичної роботи» | А.Воротеляк | Київ | Шкільний світ, «Завуч» | № 2, лютий 2014 р | |
Реалізація основних принципів педагогіки Монтессорі на заняттях факультативу «Інтелектика» | Н.Руденко | Варшава | Autokreacja innowacyjna w procesie wychowawczym | 2014 | |
Активізація пізнавальних інтересів та творчого потенціалу учнів в умовах акмеологічного простору уроку математики. | Р.Зуєва | Київ, Вид. «Плеяди»
| “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43310/ | жовтень, 2014
Відзнака видавництва «Шкільний світ» | |
Біологія у світі казок. Інтегративний підхід як основний чинник формування цілісного мислення учня. | Л.Максимчук | Київ, Вид. «Плеяди» | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43316/ | Грудень, 2014
Відзнака видавництва «Шкільний світ» | |
Формування мислительної сфери учнів в умовах акмеологічного простору уроку німецької мови. З досвіду роботи.
| А.Воротеляк | Київ,
Форум педагогічних ідей | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід”
http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43148/ | Грудень, 2014
Відзнака видавництва «Шкільний світ» | |
Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури . | Л.Рудюк | Київ, Вид. «Плеяди | Журнал “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” | Грудень, №12/2014 | |
Організація науково-дослідницької роботи учнів . http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43419/ | Л.Рудюк | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” | Січень, №01/2015. | |
Розробка уроку української мови для 5 класу з теми «Лист. Адреса» | Г.Кравчук | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/mova/43536/ | Грудень, №12/2014 | |
Формування цілісного уявлення про світову культуру в мовах акмеологічного простору уроку художньо-естетичного циклу | А.Опришко
Л.Тивончук | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43653/ | Грудень 2014
Відзнака видавництва | |
Формування комунікативної особистості в умовах акмеологічного простору уроку словесності | О.Мороз | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/43793/ | 2014
Відзнака видавництва | |
Науково-методична робота з учителями, яка сприяє розвитку мислення | А.Воротеляк | Київ, вид. Шкільний світ | ж. «Школа» | 2014
№8 | |
Модель інноваційного навчального закладу «Акме-школа»
журналі | С.Карпенчук, А.Воротеляк | Київ, Вид. «Плеяди | “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” http://osvita.ua/school/lessons_summary/administration/43810/
| 2015
№01/2015.
Відзнака видавництва |