Світ змінюється настільки, наскільки змінюємося ми самі, або Тренінг з питань учнівського самоврядування в Рівненському ліцеї «Колегіум»
05 січня 2024
Світ змінюється настільки, наскільки змінюємося ми самі, або
Тренінг з питань учнівського самоврядування в Рівненському ліцеї «Колегіум»
Який ти лідер? Чи здатний взяти на себе відповідальність за прийняття рішень? Яким ти бачиш ліцей у майбутньому? Як вирішити проблеми закладу? Якою має бути співпраця учнівського самоврядування та педагогічного колективу? Де шукати ресурси для реалізації задуманого?
Саме цим питанням був присвячений дводенний тренінг (3-4.01.2024 року) з питань учнівського самоврядування, на якому зібралися учні з активною позицією та представники педагогічного колективу ліцею. Об’єднав охочих, тих, хто не боїться змін і готовий до співпраці, фаховий тренер, засновник Фундації імені князів-благодійників Острозьких Руслан Краплич.
У активній, творчій атмосфері відбувалося обговорення окреслених питань. Хтось спробував на собі роль керівника, отримав, можливо, вперше можливість об’єднати навколо себе команду для спільного прийняття рішення. Цікаво було почути та відчути на практиці, як співпрацюють підлеглі та керівник при різних стилях керівництва (авторитарному, демократичному, при керівникові, який дозволяє діяти). Не оминули питання залучення дієвих членів команди до вирішення певних проблем закладу. Проте спочатку вчилися правильно визначати проблеми, пріоритети, цілі та завдання за важливістю та терміновістю, декларувати мету задля об’єднання членів команди для їх вирішення. Учасники тренінгу набували навичок формування й розвитку ініціативності, особистої участі в соціально значущій діяльності, взаємодії із різними підструктурами. Звернули увагу на вимоги щодо ведення переговорів, їх етапи та характерні особливості, попрактикувалися у різних стилях ведення переговорів.
Змістовно організована спільна діяльність під час тренінгу, співпраця і продуктивне спілкування учнів та педагогів дали змогу почути одне одного, окреслити ідеї щодо змін діяльності ліцею в організації шкільного життя.